دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

دست روی دست

بیا تا آخر عمر دست روی دست بگذاریم .
 تو دستت را بگذار...
من هم میگذارم...
و آنقدر محکم گره می زنیم؛
که باز شدنش از ناممکن های دنیا شود!






صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
با سلام
تبادل لینک فقط در 2 گام
گام اول : این لینک را در سایت خود قرار دهید
عنوان لینک:آموزش زبان انگلیسی
آدرس:
http://shikoop.com/product-category/culture_and_art/training/language_teaching/teaching_english
گام دوم : وارد سایت زیر شده و لینک خود را درج کنید
http://afly.co/djf
ارادتمند
جیییییغ
چه قشنگ

مرسی:))

سلام دوست خوبم
خوبی چطوری
هوچی مام کار و بار داشتیم و بیرون بودیمو وقت نشد بیام:)
ممنون ک ب یادم بودیییییییییییییییی

سلام:) مرسی ب خوشی بوده باشه

اما خدا نکند دسته سومی در کار باشد
تمام ناممکن ممکن میشود

:(( ان شا الله که نباشه

چرا هر وخ من میام تو عافی..؟
هر وقت..
در هر ساعت شبانه روز

خیلی وقته سامانه رو روشن نکردم وگرنه هستم معمولا! لب تاب خاموش نمیشه:دی یه ساعت بگو تا ان شم دلم یذره شده واست

جوابتو توی وب دادم صالحه جونعم...
چقد این عکسه نازه....منم یکی عین اینو دارم...
میذارمش وب...
سلام صالحه

سلام:) ممنون

ادرس اشتب بود خا
اهنگ وبت تنها اهنگ وبی بود که خوب بود
و قطع نکردم

:)) لطف داری خوشحالم خوشت اومد

اوففف

چیع عینک میزنی؟

یاد دوقلوهای افسانه ای افتادم ‎:D جولز و جولی ‎:-]‎

به سن من قد نمیده

صآلحهـ؟! خبریع؟!

پیدا کردی برادر هآی افسآنهـ ای رو ؟! مراد و مرید و ؟!

نه بابا...مراد و مرید که شوور کردن رفتن از دستمون!! هی گفتم بیا بگیریمشون !!هی گفتی کنکور دارم!!حالا ببین!!

نگو کهـ شوور کردن؟! بگو کهـ دروغهـ!

کآشکی کنکور نمی دادمـ مراد از دستمـ رفتـ

آه.... وا حسرتآ . . .

شوور کردن دو هفته قبلم عروسیشون بود!! حسرت نخور عشقم اونا باید حسرت بخورن که مارو ندارن

خیلی از دستتـ میخندمـ صآلی . شخصیتـ بآحآلی داری

رسما با ملیجک یکیم کردی دیگه چاکر شما لطف داری

من موندمـ کی اینآ رو گرفتــ؟! خیلی داغون بودن

بی شووری موج میزنه همه در استانه ی ترشیدگی

مشکوکم
مشکوکم بهه تووووو

+
صالی

مراد و مرید فامیلشون چی بود؟
یادمه ی چیز خوب بود

ببهههه من؟؟ من مظلوم!اروم!خدا شاهده... واه واه اونا ک شوور کردن دیگه!!

سلاااااامـ آلمآآآآآآآآ

فآمیلی مراد کفتر سلآمیهـ

فآمیلی مرید قنآری خدافظ

ما از رستگارانیم

فقط یهـ نقشهـ توپــ بآید بکشیمـ کهـ عملیآتـ لو نره !

فقط عآقد و اینآ رو بسپر دیگهـ خودتـــ .

منمـ مهمونآ رو دعوتــ میکنمـ .

وااااااایییییی من چیییییی بپوشمممممممـ؟!

من عاقد خبر میکنم تو هم خانواده ها رو در جریان بذار فقد ببین ب بابای من یواش یواش خبر بده شوک نشه راس میییییگگگگییییی خااااک تو گووووووررررررمممممممم بنداز دو ماه دیگههههه من برممم لباس پروف کنم!!!

یکی بآید بآبآی منو خبر کنهـ

نهـ صآلحهـ . اشتبآه نکن . مآ فرصتـ نداریمـ !

گونی همـ داری فعلا بپوش . بعدا هر چی دوس داری واس عآقآتون بپوش

نععععع نععععع میترشیم ولی شیک ظاهر می شیم

خو بآشهـ فعلا بآید کمین کنیمـ کهـ از دس نرن تآ لبآسآ آماده بشع!

میگمـ صآلحهـ چآل گونهـ داشتهـ بآشن هآ !

چال گونه دوس داری؟ سخ شد خوو!! طول میکشه.... باس یه فراخان بزنیم پیدا کنیم مریم گلی منو احظار (با همین غلظت)کردن باید برم خوش گذش توهم نشین کنکورتو که دادی پاشو برو بگرد پیداشون کن اون دو برادر خوشبختو

خودمـ کهـ چآل ندارمـ حداقل عآقآمون داشتهـ بآشهـ!

نداش همـ نداش خودمون چآلش میکنیمـ

تو چآل گونهـ صآلحهـ؟! :)

من چال گونه ندارم برا اقا نظر خاصی ندارم اما برا دختر خوشگله:))

منمـ برا آقآیون نظر خآصی ندارمـ ولی دخترا داشتهـ بآشن خیلی شیرین میشن:))

برو عزیزمـ . خوش گذشتـ در جوارتــ . مآآآآآآچ .

اهوم:) قربونت جانانم

اها اره ، توضیح فامیلشون باحال بود
+
بچه ها دومورد توپ سراغ دارم براتون ...
اینام داداشن
قلی و شلی
شلی چون زیادی شل و وله مال صالی ک صبوره

قلی و مُری
شلی و صُلی
چطوره؟؟

من کجام شبیه صبوراس؟ مریم نگهشون دار بریم لباس پروف کنیم میگم حالا تو ک زحمت کشیدی به باباهامونم خبر بده

سلام. امکان لینک هست؟

سلام باعث افتخاره:)

وای آلمآآآآآآآآ عآلیییییییییییییی
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان