دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

شاخ و دم ندارد

دل تنگی شاخ و دم که  ندارد ؛
بغض دارد.
خاطره دارد.
اشک دارد.
می آید می نشیند وسط حال خوبت
و هی دلت را فشار میدهد !
دلِ تنگ است دیگر!
 شاخ و دم نه...
"تو" را کم دارد!!






صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
آری.دقیقا :(
هعی هعی...
+عکسش چه قشنگ بود صالی

هعی بابا...!! مرسی

سلام
ممنون که وبم اومدین

از آشنایی با شما و شعرهای زیباتون خیلی خوشبختم

موفق باشی

سلام:) ممنون از شما من هم خوشوقتم همچنین

خیلی دلتنگی بده :/
ادم بهونه گیر میشه بدون اینکه بدونه دلتنگه !
+

عاره خیلی بده مخصوصا اگه طرف در دسترس نباشه اونوخ دیگه له له میشی

من اینجا تو انجا یکی بی تاب یکی خل و منگول ‎^_*‎

علان تو تویی؟؟!! عی بابا:( عی بابا:( :دی

آدمآی دلتنگـــ وقتی خیلی بهشون خوش میگذره و میخندن یهو سرشونو بر میگردونن اونوری یکمـ ثآبتــ میشن یواش یواش چشآشون پر اشکـ میشهـ . . . :(

تجربشو داشتمـ . . . :((

هعی! دلتنگی خر اسد

آقا من دلم تنگه
چه وضعشه مسیولین رسیدگی کنن
ح س ن بهت رای ندادیم که دلمون تنگ باشه ها
چون میدونستم نمیتونی هیچ کاری کنی بهت رای ندادم

عافنر عافنر درود

خیلی قشنگ بود

غم و اندوه دل و بغض گلوگیر امشب
نشود باز اگر گریه به دادم نرسد
خیلی قشنگ بود

غم و اندوه دل و بغض گلوگیر امشب
نشود باز اگر گریه به دادم نرسد

متشکر

هعی روزگار...
گل های بی شمیم به وجدم نمی کشند...

:(

دلتنگی هم خوبه البته به موقعش
گاهی باید قدر داشته هایت را بدانی
حالا با دلتنگی

با دل تنگی ک نمیشه قدر یکی ک نداری رو بدونی؟


میتونم بگم این رو از همممممممه بیشتر دووووس
و اینکه خبببب رفیق جان الان بخوام بفرسم جایی زیرش بنویسم صالحه .ن ؟؟؟؟

لطف داری دوستی جان:) عاره و می تونم فامیل کاملمو بگم بهت کامل بنویسی:)

به قول مهنازخانومی :دلتنگی ام گفتن ندارد..چشمانم راکه بنگری احساسشان میکنی!
به نظرت خوبه حالش؟مهنازومیگم!

امیدوارم خوب باشه اما عالی شاید نباشه:(

منم گفتم به موقعش
ینی جاذبه بیش از حد موجب دافعه میشه وهمینطور دافعه بیش از هم موجب جاذبه بیش از حد میشه

اره دیگه ادم اصولا دلتنگ نداشته هاش میشه نه داشته هاش

اهوم :( دلتنگی زیاد که هی دلتنگ شی دلتنگ شی خوب نیس بعد یهو دیدی اصن دلتنگ نمیشی دیگه

چه غمگینن همه پستات

:)

بنده خدا دل که هر بلایی قراره بیاد سر اون میاد

دقیقا:دی

«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان