دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

یک روز از همین امروز و فردا ها...

یک روز از همین امروز و فردا هایی که می آید و میرود ؛
بیدار میشوی و می بینی:
نیستم !
نیستم و کسی نیست که ناز کند .
کسی نیست که شیطنت کند .
کسی نیست که در اوجِ تب و هذیانِ سرما خوردگی ، بزند زیر آواز !
بعد می نشینی و حسرت میخوری
دلت تنگ میشود و بغض بیخ گلویت گیر میکند
یک روز از همین امروز و فردا ها
نه سروصدا میکنم،
نه چمدانی می برم
فقط تمام خودم را لوله میکنم زیر بغلم ، 
دفتر شعرم را برمیدارم
و آنقدر بی صدا می روم
که "در" هم از خواب زمستانی اش بیدار نشود!








صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
سلام وب خوبی دارین خوشحال میشم تبادل لینک کنیم متنظرتونم فعلا یاعلی.

ممنون:)

به کجا چنین نوازان، میمک از سالک پرسید
به هر ان ناکجا که میمک نباشد
به خنده گفت سالکم چو به هر کجا نهی پا
بجز از جلوه میمک تو نبینی خواه یا ناخواه
D:

خیلی خوب بود این خییییلی عالی بود!!

:(
چقد بد ...
میگم تو تصور میکنی مینویسی یا واقعن ب ی اتفاق پرو بال میدی؟

بالاخره باید رفت بد نیست اونقدا... هر دو گاهی فقط خیال گاهی احساسمه

غلط کردی مگه دست خودته؟؟؟؟
میزنم شل و پل شی

لیلا خشن میشود

وقتی میمانی و میبخشی
فکر میکنند رفتن را بلد نیستی

باید به آدم ها از دست دادن را متذکر شد
آدم ها همیشه نمی مانند
یک جا در را باز میکنند و برای همیشه میروند

دقیقا !

إن شاء الله اون روز نبینم

بالاخره ک باید رفت دیگه:)

آمدن امروز همان رفتن دیروز است ...
دائما در حال رفتن و آمدن هستیم ولی خبر نداریم ...

تعبیر جذابی بود

در اینجا باید گفت گاهی هم باید رفت

راستی دلتنگ میشوی درستر نیست؟؟

اهوم دوتاش درسه

هوم ...
ای یکی چی بود؟؟
+
ی ایرانی :/
دلتنگ میشوی ن ، دلت تنگ میشود !

احساسم بود دوتاش میتونه باشه

با سلام
تبادل لینک فقط در 2 گام
گام اول : این لینک را در سایت خود قرار دهید
عنوان لینک:آموزش زبان انگلیسی
آدرس:
http://shikoop.com/product-category/culture_and_art/training/language_teaching/teaching_english
گام دوم : وارد سایت زیر شده و لینک خود را درج کنید
http://afly.co/djf
ارادتمند

ببین عزیزم اگه یبار دیگه این پیامو ارسال کنی انقدر مودب نیستم دیگه رو اعصاب نرو پس :/

هر آغازی ،
پایانی دارد . . !!


همینطوره..

:)
+96
صالی بهت نمیخوره خشن باشی(ک بیتا)

96 چیه؟؟ چرا اتفاقا خیلی هم خشنم اعصاب نمیذازن کع شصد بار اینو فرستاده خبر مرگم اگه میخاستم لینکت کنم خو میکردم!!!

عبارت تصویر بود ، اشتباهی وارد کردم یادم رف پاک کنم :دی
+
هخخ واقعن رو اعصابن اینا

عاها یکی اینا یکی هم اونایی ک میان میگن اپم یکی هم اونایی ک چرت میگن وگرنه من بچه عارومیم و همه رو دوس دارم

صالحه جون دقیقا بگو از کجا میاری اینا رو شاید ماهم یافتیم اونجا رو و رو دس شما زدیم
خیلی خووووب بووود ...

از بل بشوی ذهنم مرسی عزیزم:)

منم یه روزمیرم
بعدبشینه هی بغض کنه.هی آبغوره بگیره:-D
صالحه یه یک ماهی هس فک کنم
ازنوشته هات لذت میبرم بیش تزازقبل حتی!
مدام زمزمه میکنمشون:)







نگار خوبممممم دلتنگت بودم حاج خانوم:) نه واس ما ک ابغوره نمیگیرن تو همیشه ب من لطف داری و شرمندم میکنی مهربون:))

یه نکته راجب این پیام های تبلیغاتی
که عصابنیت کرد:
اینا توسط اسپم ها فرستاده میشه
فرستادنشون هم برای پرشین بلاگ ومهین بلاگ خیلی راحته
بنابراین اینا اصلا وبت رو نمیبینند که جواب بدی

البته بگدریم خودم هم استفاده میکردم ولی دیدم اخلاقی نیست

بهر حال عادم باید حرصشو خالی کنه دیگه!! ولی اون دیگه پیام نداد عافرین فرزندم تو یک ایرانی اخلاق مداری!

خط اخرش
چقدر خوب بود گه این شعرو فهمیدم

:)

قشنگ بووود...

گریه نکن حالا... مرسی:)

نروووو

:) خو بالاخره ک باید رفت عزیزدلم

«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان