دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

«حالِ خوبی نبود آدم ها»



آشوبم و آشوبِ من چیز نویی نیست
دریا و موجِ سرکشش  همزیستی دارند



صاد.ن

پ.ن:میشه دعا کنید؟

ََََپ.ن2: آغوش بگشا به پاییزِ نشسته به دامنم و پاک کن زردیِ این آشوب را.باز کن پنجره های روشنی را و نور را دوباره به من دعوت کن !
۰ موافق ۰ مخالف
سلاااااام صالی جونم
خوبی مهربون؟!
خعلی عالی بود


الهی که دلت بی غصه :)

سلام عزیز دلم:) مرسی

این خانوم شاعر هم ک معروف شد و مارو یادش رف کلا

کی معروف شدم خبر ندارم؟

عالی بود عالی
هم عکس
هم شعر فوق العاده و قوی ات

بهت افتخار میکنم صالحه ی جانم

ممنون از انرژی های خوبت پاییزی

دلت بی آشوب.
امیدوارم حال دلت زودِ زود روبراه شه صالحه ی عزیز.
شادی رو برات آرزو می کنم.

مرسی مرسی دوستی

همزیستی رو کجکی تصویر کرده ای لابستی.
ماژیم به میناژ: ترمز کن چراغ خطرتو روشن کن D:

گاها همزیستی به دعوا میکشه

اون وقت میناژ منم یعنی؟!!!
بعد جیمنازم شمایی؟!!! :|

این جمله اگه خطاب به منه که من متوجه نشدم متاسفانه یا خوشبختانه :|
چیکار کنم یعنی؟! صالحه یه کم کمک بفرما.
یعنی صالحه حالش خوبه من چیزی نگم دیگه؟!
خب ان شالله که حالش خوبه و خوب تر میشه.

جیمناز! بیشتر که اشنا بشی می فهمی که استاد به زبان خاصی صوبت میکنه بعد هم خودزنی میکنی که ینی چی؟؟دریغ از ترجمه ای چیزی!

نکنه جواب کامنت پست قبلی بود؟!
که اگه اینجوریه باید تو همون پست کامنتتون رو می نوشتید ماژیم ؛))

هر چیزی امکان داره

معروف بودین

شایعه اس بابا

میناژ بدان که هر آن است که شویم در بحث خخخ
اینم واسه آبژکه ههه

فکر نمیکردم تا این حد از اونایی باشی وقتی بفهمی چی باعث حرصه هی تکرار کنی:| در بحث شوید:دی

چشم، به روی جفت چشام

پ.ن. دومی بسییییی دوست داشتنی بود

شعرت اسلوب معادله قشنگی بود اما تلخ

چشمت بی بلا عزیزم:)

ب روی چشم
امیدوارم حال دلت خوب بشه عزیزم

بینهایت ممنون^_^

پس احتمالا مشکل چندان هم از گیرنده ها نیست
خب بالاخره کم کم یاد می گیریم چگونه صحبت کنیم و سخنان گهر بارشان را بفهمیم ؛)
آخه سر چی وارد بحث شویم. چیزی برای بحث کردن وجود نداره که ؛)))

نه اصلا نگران گیرنده هات نباش:)) سرِ آخوند:دی

صالی خوبی چیزی شده؟؟؟؟؟

خوبم تو خوبی؟

سلام.خوبید؟
شعرتون عالی بود.خیلی قشنگه.

سلام:)شکر شما خوبی؟ ممنون

ببخشید یادم رفت اسمم بنویسم

ممنون ترنم جان:)

استادبه زبان خاصی صحبت میکنه

دلم میخواد یه مصاحبه داشته باشم باخانواده ی استاد
بگم این بچتونو چه طوری بزرگ کردید؟///
چرارنج هابردید؟
این میثمتون ازبچگی اینقدخارجی صوبت میکرد
؟

:دی استاد جزو عجایب خلقت هستن:دی خدا حفظشون کنه:))

اصلاح کامنتت قبلی
نوشتم چرارن هابردید
شمابوخونین چرارنج هابردید

درس نوشتی

سلام اپم

به سلامتی

^-^
+
جواب دنیا[

ممنون

سلام امیدوارم هر چی از خدا میخواهی مستجاب بشود به حق این شب عید.

سلام ممنون از لطفت فاطمه ی عزیزم

بی سبب نیست که چشمان نو بحث انگیزند
شط شیرند به دریای عسل می ریزند
قرص ماهند که درمان من مجنونند
آفتابند که آتش به جهان می ریزند
این همه سرو و صنوبر که قد افراشته اند
به هواداری چشمان تو برمی خیزند

:))

چه قشنگه شعرات

لطف دارید

«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان