دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

از هر دری

ماه رمضون هم داره میره و بهره؟

خیر:)

حتی سعی بر قدر دونستن نداشتم!

 

ما هر چی میکشیم از غافل بودنه.

نسبت ب احوالات خودمون غافلیم،

نسبت ب اطرافمون غافلیم،

نسبت ب ادم ها غافلیم و...

امان! 

خدایا پناه میبریم از خودمان به تو.

 

ماه رمضونی از بعد خوابیدن خیلی عبادت کردم 

و خدا رحم کنه بازگشت به روتین و انجام کار های عقب افتاده رو 

همینطور یه عالمه درس رو...

(چرا اساتید اخر ترم ک میشه یچیزایی یادشون میاد؟؟

آیا برای شما برنامه ریزی و یهویی نبودن یک جوک است؟)

یا 

به اقای ک میگم

خب ما این قسمت کارو بکنیم ، نمیدونم گام بعدی چه مراحلی داره و باید چ کرد؟

میخنده میگه : این صحبته؟شما خودتون رو پای خودتونید و فلان و بیسار!

بعد منم نمیگم بهش ک  اخه تو خودت اینجوری ک بریم تو کار ،بعد  هر چه پیش آید....دور همیم حل میکنیم ماجرا رو ، غصه نداره

من اینجوریم ک قبلش باید بدونم همه چی رو بعد شروع کنم حالا وسطا هم پیشامدا رو اوکی میکنیم...

 

خلاصه که همین.

رستگار بشیم همگی.

 

 

۲ موافق ۰ مخالف

منم از اساتیدی که آخر ترم یهو پروژه و فعالبت های تقریبا سنگین میدن نارحت میشم. 

و دوست دارم اگر کاری رو میخوان برای کل ترم ب عنوان پروژه اون درس باشه(ینی در این ابعاد بزرگه) همون اول ترم بگن. تکلیف هفتگی و اینا خب معلومه ک یه هفته فرصت داره. اما گاهی کارهای بزرگو آخر ترم و درهم ریخته میگن که کلافه کننده است.

 

چرا درس نمیخونم من 😢

تازه واسه ما ازین فعالیت درهما و دقیقه نودیا ندادن. از اول ترم گفتن چه باید بکنیم. و من شروع نکردم. 

بهمون گفتن باید ۴ جلسه بریم کلاس چند پایه...

و اینطور ک واحد عملی درس بر این اساس حساب بشه.
حسابی درسا قاطی شده

منم یعالمه درس دارم 
ک دوس ندارمشون:(

هر سال هی می خوام قدر بدونم اما بازم قدر نمیدونم...

انگار به جای قدر دونستن روی اینکه نفسم ذکر و تسبیح حساب میشه حساب باز میکنم.

 

یه حاج آقایی هم میگفت آدم یه وقتایی مثل جلسات معنوی یا همین ایام ماه مبارک حس معنوی داره اما وقتی تموم میشه دیگه اون حسش از بین میره، ان شاءالله که بتونیم اون حس رو نگه داریم.

اوهوم

#عباسی😂😂😂

😬😂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان