دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

دزد های بزرگ منطقه های کوچک

سوار تاکسی شدم 

فقط اندازه کرایه تاکسی پول برداشته بودم و گوشیم و کلید.

مرد گفت 

خرد ندارم ک بهتون بدم.

گفتم 

موردی نیست صدقه بذارید

گفت 

اخه ممکنه یادم بره....

راضی باشید مدیونتون نشم.

 

 

و فکر کردم چقدر خوب ک ادمهایی هستن ک هنوز درگیر این مسائل باشن.

نمیدونم من خودم چقدر حساسم،

هرچند سعیم رو دارم.

ولی وقتی پشت چراغ قرمز ماشین ها لاینی ک خروجی داره رو بند میکنن 

به حق الناس فکر میکنم.

وقتی دو روز تمام برای یک جلسه میدوم و فقط دو نفر میان 

فکر میکنم چطور ممکنه انقدر راحت رد شد؟؟

 

۴ موافق ۰ مخالف

واقعا حس خوبیه، ان شاءالله که هممون به این چیزا پایبند باشیم

ان شاالله

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان