دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

هفت قاچ از روزمرگی

۱.بعد از مدتها یک سفره صبحانه ی خوب ،

همون ک دوست دارم 

تکه ای از هر چیز ، با چایی و جا شکری تو سینی چوبی.

و سرشیر و عسل 

مغز وسط خرما.

 

 

۲.لمس خورشید و تابشش 

نور نور نور .

نور،

سراسر احساس زنده گی داره.

 

 

۳.مزه ی خوب وصل کردن لپ تاب و قطع وصلی نت وسط فوتبال 

تداعی حس فیلم های دهه ۵۰/۶۰ و سختی تنظیم انتن 

همونطور پرجمعیت و دور هم 

همونطور قاب کوچیک 

و سعی مدام پس روندن این فکر که: 

« مومن! انقدر بی دغدغه و بیکار شدی بشینی ۹۰ دقیقه دنبال توپ دویدن رو ببینی؟کار عبثی نیست؟ خاک بر سرت»

 

 

۴.لذت عمیق بلند کردن دو دست موقع گل زدن و فریاد پیروزی 

 

 

۵.غلیان خونم از صحبت های خاله زنکی درمورد بچه دار شدن.

بیان اعتراضم

بی توجه به پایی ک مدام سعی داره با اشاره ساکتم کنه😁 

 

۷.اذیت ،

خنده 

و گفتن حرفهای جدی و نیمه جدی لابه لای شوخی

 

 

۸.صحبت دو طرفه  از دو لایه عمیق درونی ، روی پاگرد پله

یکی درون من، 

یکی درون تو.و احساس همدلی.

 

 

۷.خیالِ پیچیدن بوی زندگی تو خونه...

و ناگزیر بودن از حرکت...

 

۶ موافق ۰ مخالف

۱. من عاشق اینم که سفره صبحونه بچینم، اما چه فایده که خودم میل به خوردنشون نداشته باشم :/

۵. هر موقع وقت تبریک گفتن شد خبر بده 😁

اصلا نصف کیفش به خوردن قشنگیاییه ک چیدی.
والا بی فایده اس اگ نخوری!

5.اووووو کو تا اونموقع :))))
حالا ایشاالله.

هنوز خوبه پاسعی داشت ارومت کنه😂

🥴🥴🤪🤪🤪

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان