دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

منشور

 

اول‌. من فکر میکنم ادمها خیلی عجیبن...

خیلی خیلی عجیبتر از اونچه فکرشو میکنم‌.

یادمه نوشتم زمانی این رو ولی نمیدونم منتشر کردمش یا چی؟

ولی هنوز سوالمه،

ک چی میشه، ما میدونیم فلان چیز حالمونو خوب میکنه و انجامش نمی‌دیدم؟

مثلا میدونیم نیاز داریم الان بریم قدم بزنیم، ولی نمی‌ریم، میشینیم و حال بدمون رو بازتولید می‌کنیم؟!

 

 

دوم.دارم سعی میکنم به زندگی برگردم.

ولی این هم عجیبه!قبلا چطور زندگی میکردم؟ 

در وضعیت جدید با محدودیت های جدید چطور میتونم بهترین ورژن خودم باشم؟

 

 

سوم.در فاصله بیست و چهار ساعت آدمهایی با دنیاهای متفاوتی رو ملاقت کردم.

و شما ایا شگفت زده نمیشید از تفاوت ها؟

انقدر متفاوت که، یکی دقیقا صد در صد مخالف حرف اونیکی رو میزنه!

داره تو مختصاتی ک تئوریش نمیتونه خودشو ثابت کنه زندگی میکنه.

 

چهارم‌. دارم دنبال حقیقت میگردم‌.

این خوشمزه اس.

 

پنجم.کم داره این روزا اما ، اون تم سبز پاستلی شعف رو کم داره.

که بدونم دارم به درست ترین شکل تلاش کنم و رنج بکشم و شاد باشم از این رنج.

میفهمی؟

۵ موافق ۰ مخالف

نوشتین که ما میدونیم فلان چیز حالمون رو خوب میکنه اما انجامش نمیدیم

شاید دلیلش ترس باشه🤔

مثلا ترس از نادرست انجام دادنش🤔

من اینجوری میشم گاهی

میترسم که نتونم از پسش برنیام به درستی انجامش ندم.

 

 

شاید..‌‌.

سلام

معمولاً برای اینکه بخوایم کار جدیدی و یا چیزی که به ظاهر حال ما رو خوب میکنه انجام بدیم مغز ما انرژی زیادی مصرف میکنه اما برعکس مغز در حالت پایه که عادت ها رو انجام میدیم انرژی چندانی مصرف نمیکنه

برای همین قدم زدن وقتی عادت نداشته باشیم روتین زندگیه ما نباشه حتی با علم اینکه حال مون رو خوب میکنه انجامش نمیدیم، پس وقتی که شما می خواهید برخلاف عادت معمول تون عمل کنید در واقع دارید برخلاف طبیعت مغزتون عمل میکنید (کم مصرف ترین راه ممکن) 

 

یه جمله تو سریال "هانیبال" بود که خیلی به نظرم جالبه و اون اینکه در شرایط غیرطبیعی رفتار غیر طبیعی کاملا طبیعیه(به زبون خودم) پس توی این شرایط اینکه کمی حال نداشته باشیم ناراحت باشیم و... غیرطبیعی نیست مطابق با شرایط الآنه نباید سخت بگیریم به خودمون

جالب بود برام صحبتا🌻مرسی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان