دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

رد سوختگی

فکر میکنم از دست دادن عزیز مثل رد بریدن شیشه نیست 

که دو روز بسوزه، سه روز بسوزه 

امروز و فردا گریه کنی قد همه عمر و تموم بشه!

گوشت بالا بیاره و خوب بشه.

از دست دادن ادما مثل رد سوختگیه،

اولش که می سوزه گریه میکنی.

بعد می فهمی خوب نمیشه هیچ وقت باز گریه می کنی.

ولی تموم نمیشه که...

داری زندگیتو می کنی ، 

خوشحالی ، 

یهو بوی سیگار میپیچه تو راهرو 

انگار دست کشیدی رو رد زخم ،دوباره همه چی یادت میاد.

داری راه میری یهو شلوار کتون میبینی 

انگار دست کشیدی رو چروکی پوستِ سوختت 

دوباره تازه میشه!

از دست دادن ادمها اینجوریه.

۰ موافق ۰ مخالف

از دست که نمیدیم

امانته

امانت رو هم باید پس داد...

در مقام نظر قبول دارم فرمایشتون رو در مورد امانت.

شاید چیزی ک از جهت اون عزیز تسلی میده همین باشه که دم اومدن رو به حضرت معصومه گفتم ما که امانت دار خوبی نبودیم شاید، ولی امانتی رو پس فرستادیم که عزیز بود و دلبسته اش بودیم،هواشو داشته باشید...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان