دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

پیشرفت

تو اهداف امسالم یکی از مواردی ک برام مهم بود ارتباطاتم بود.

خب برا این هدف قدم برداشتم تا الان.

و امشب یک لحظه به خودم نگاه کردم و دیدم تغییر کردم:)

دیدم نزدیکترم به آدمی که  دوست داشتم.

اینطوری که منی که آسته برم،آسته بیام!وای آشنا دیدم پنیک کنم...

امشب تو جمع حدود ۴۰ نفره کارگاه 

با چندین نفر _ که ادمهای توانمندی میشناختمشون _ ارتباطی ساخته بودم از قبل.

نگاه که کردم 

دیدم عه من کی انقدر راحت شدم که از دور برای خانم ع که خیلی با تجربه میدونمش 

و افتخارمه شاگردش باشم دست تکون میدم بای بای میکنم!

یا اقای ص که از دور همیشه نگاهشون میکردم 

تو حلقه میشینم و کندوکاو می‌کنیم کارمو و یادمیگیرم....

 

تو حوزه ارتباط خانوادگی هم دارم نشونه های پیشرفت میبینم:)

و ازین بابت چه میییکنه این بازیکن:)

۲ موافق ۰ مخالف

خدایی از حق نگذریم خیلی رو به رشد بودی تواین مساله .وکلا بنظرم اهدافی که گذاشتیو داری خوب پیش میبری پرقدرت برو عزیزدلم

خیلی برام ارزشمنده این حمایتت:))

سخت بود..؟ یعنی تبدیل اون شدت گارد داشتن و پنیک به اون ارتباط چشمی و راحت بودن توی یک جمع...تغییر کردن، سخت بود..؟

خیلی!

خیلی خیلی!
هزینه های زیادی داشت.
ولی برا من مهمترین بخشش خاموش کردن سرزنشگر وجودم بود.
هنوزم کامل موفق نیستما...
یوقتایی میگه واعای گند زدی؛چقدر احمق بنظر میای!
تو رو چه به معاشرت با این آدما ی بزرگ!
و بلا بلا بلا...
اما اینجوریم که من این ارتباط رو میخوام ،پس سختیشو ب جون میخرم.
و چ لذتیه وقتی خودتو تو جایگاه جدید می بینی:)

به به

به افتخار این بازیکن پس 👏👏👏

😁❤️

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان