دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

گریه نمیکنم


عکس و تصویر رفتی و شدم آیینه ی عبرت مردم... مهمان شب آخر ماه عسلم من...
وسط نماز گریش گرفته بود
نشستم جفتشو گفتم:
واس کار دنیا گریه نکن نمازت باطل شد
اشکاشو پاک کرد و گفت:
 من واس کار دنیا گریه نمیکنم
واسه خودمم گریه نمیکنم
واسه بابامم گریه نمیکنم
واسه ی هیچکس گریه نمیکنم
من اصلا گریه نمیکنم!!
من حتی بغضم نمیکنم...
راست میگفت
دیگه هیچ وقت بغضم نکرد!


صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
چی شد بالا؟؟؟

بالا کسی نیست رفتن عروسی

چقدر قشنگه ادم وسط نماز گریه کنه حتی برا دنیا
چون برا هرچی باشه داری واس خالقت درد دل میکنی

ولی نماز باطل میشه... خوبه که برای خدا گریه کنی نه برای چیزای دنیا اون وختم که داری درد دل میکنی شاید بشه گفت یه جورایی داری واس خدا گریه میکنی نه دنیا

عاغاااااا آخر تکلیفمونو معلوم کن
گریه میکرد یا نمیکرد ؟

الان این جدی بود یا طنز

خود درگیری داشت طرف بابا منو اسکول کرده بود

سر نمآز گریهـ کنی نمآز بآطل میشهـ؟!

کلا خندیدن و گریه کردن نمازو باطل میکنه گریه هم مثل خندس اگه نم نمک عشقولی بیاد چایین اکشال نداره(همونطور که لبخند نمازو باطل نمیکنه) اما اگه گریت شدید باشه و بخاطر دنیا و اینا باطلش میکنه ولی اگه از ترس خدا و بخاطر خدا باشه خیلی هم عشقولی میشه و موردی نداره

زیبا بود قلم شیوایی دارین

تشکر لطف دارید

من اونقده لجبازم که سعی دارم سرخداروکلاه بزارم.
وقتایی که حتی واسه نمره ی ریاضیم ناراحتم ب خدامیگم ففط یه خاطر استغفاره...
اونم قبول میکنه

خاااااک بس که مهربونه:)) ان کردم بیا دلم برات تنگ شده

خود درگیری داشته

یه چیزی تو همون مایه ها در نوع خفن و شدیدش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان